5 Mart 2013 Salı

Arkadaşım Eşek

Deniz'in ikinci favori şarkısı Barış Manço'dan Arkadaşım Eşek...

Eğlenceli gibi görünüyor ama özünde bir eşek için yazılmış oldukça hüzünlü bir şarkı aslında... 

Deniz az önce bu şarkıyı Anne'den dinleyerek uykuya daldı diyecekti Anne ki, Anne'den dinlemeyi çok seviyor galiba ki uyandı...  Şimdi Anne'nin yeniden söylemesini isteyecektir...
 
 
"Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli
 Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli
 Hiç haber göndermedin o günden beri
 Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni
 
 Dün yine seni andım gözlerim doldu
 O tatlı günlerimiz bir anı oldu
 Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
 Seni çok çok özledim arkadaşım eşek

 Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek

 Yaban tayları çayırda tepişiyor mu
 Çilli horoz kedilerle dövüşüyor mu
 Sarıkız minik buzağıyı sütten kesti mi
 Kuzularla oğlaklar sevişiyor mu

 Uzun kulaklarını son bir kez salla
 Tüm eski dostlarıma bir haber yolla
 Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
 Seni çok çok özledim arkadaşım eşek"

Söz-Müzik: Barış Manço
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder