17 Temmuz 2015 Cuma

Ben de Seni Seviyorum...

Deniz, Anne ve Baba Bursa'da Zafer Plaza'nın önündeler...
Baba kahve molası büfesinden frappe alıyor.
Anne ve Deniz ise sohbet ediyorlar.
Anne Deniz'e onu çok sevdiğini, Deniz'in annesinin kuzusu olduğunu, anne için dünyada en kıymetli şeyin Deniz olduğunu, annenin en çok Deniz'i sevdiğini söylüyor.
Deniz ise;
"Ben en çok, ben en çok oyuncaklarımı seviyorum, seni çok sevmiyorum" diyor.
Anne şaşırıyor, diyor ki, "Gerçekten mi Deniz, sen anneyi sevmiyor musun??"
Deniz diyor ki;
"Oyuncaklarımı, bir de hav'ı, bir de tis tis'i en çok seviyorum, seni çok sevmiyorum"
Anne yine şaşkın, diyor ki "Gerçekten mi?? En çok oyuncaklarını, hav'ı ve tis tis'i mi seviyorsun. Olsun, sen beni sevmesen de ben yine de seni çok seviyorum. Anneler her zaman yavrularını çok severler."
Deniz diyor ki;
"Şaka yaptım. Seviyorum...."
...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder