22 Kasım 2015 Pazar

"Saklamak"

Deniz için yeni bir eylem "saklamak"...

Üzerinde adamları olan motorlarını; kırmızı, mavi ve sarı adamlı motorlarını gidip mutfak kapısının arkasına "saklamış"... Sırasıyla arka arkaya gelecek şekilde yerleştirmiş. Kapı duvara doğru itilerek, açık bırakıldığında, arkasında motorların olduğunu tahmin edemez hiç kimse.

Anne'ye gösterdi pazar günü oyun oynarlarken mutfakta.
"Bunları da buraya koydum" dedi Deniz.
Anne anlamadı ilk önce, "Ne koydun oraya Deniz? ne var kapının arkasında?" diye sordu.
"Motorlar" dedi Deniz...
"Onları buraya sakladım"
"İdil burada onları bulamaz"
Anne şaşırdı.
"Sen motorları İdil bulamasın diye mi buraya sakladın.
İdil'in onlarla oynamasını istemiyor musun?
Bunu ona söyledin mi peki?"
Deniz: "Söyledim, ama o hep bunlarla oynamak istiyor. Hep müzikleri çalsın istiyor. Ben de onları buraya sakladım. Burada İdil onları bulamaz..."
Anne: "Evet hiç görünmüyor, hakikaten burada kimse onları bulamaz"
Deniz: "Peki o zaman İdil ne der?"
Anne: "İdil motorları göremeyince, aaaa Deniz'in motorları nereye gitmiş der"
Deniz: "Bir de bakar ki motorlar YOK"..."Deniz'in motorları YOK"



                                                                                                                                                                                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder