12 Ocak 2016 Salı

Arkadaşım Dişçi...

İş Kültür Yayınları'nın çocuk kitaplarından "Dünyayı Öğreniyorum" serisinden "Arkadaşım Dişçi"...

Bu serinin neredeyse tüm kitapları Deniz'de mevcut...Arkadaşım Otobüs Şöförü, Arkadaşım Ambulans Doktoru, Arkadaşım Balerin, Arkadaşım Aşçı, Arkadaşım Fırıncı, Arkadaşım Makinist, Arkadaşım Polis, Arkadaşım Postacı, Arkadaşım Hayvan Bakıcısı, Arkadaşım Yarışçı, Arkadaşım Kamyon Şöförü...

Son günlerde Deniz kitapların arkasındaki resimleri kontrol edip, olmayanları tespit ediyordu...

Deniz: Anne sana birşey göstereceğim, bizde bu yok, bu yok...Arkadaşım Dişçi yok, Arkadaşım Futbolcu yok...Onları da alalım...
Anne: Evet bu iki kitap Deniz'de yok...Ben diğerlerini alırken onları bulamamıştım...Yoktu...
Deniz: Belki şimdi gelmiştir...
Anne: Tabi elbette, yarın bir bakayım bakalım, bizde olmayan Arkadaşım Dişçi ve Arkadaşım Futbolcu gelmiş mi? Yarın işe gittiğimde bakıp seni ararım...
Deniz: Belki sen yanlış rafa bakmışsındır...Bir üstteki rafa bakmışsındır. Ama orada değil diğerindedir...
Anne: Olabilir, belki de vardı ama ben görememişimdir. Ben yarın dikkatlice bir kez daha bakayım...
Deniz: Ben geldiğimde ben de bakarım, belki sen görememişsindir. Vardır ama sen görememişsindir...Ben geldiğimde belki buluruz...

Anne bugün "Arkadaşım Dişçi"yi buldu...Getirdi Deniz'e....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder