8 Mayıs 2018 Salı

Yerel Kıyafet Günü...

Deniz'in okulunda bugün yerel kıyafet gününde Anne ve Deniz Zeybek kostümleri giyindiler...Birkaç hafta öncesinden ayarlamış, haftasonu kostümlerini almışlardı...İl Milli Eğitim Müdürü'nün vs katıldığı, tüm okulun festival havasında kutladığı, sınıfların tüm yıl boyunca gerçekleştirdikleri projelerini sundukları oldukça kapsamlı bir etkinlikti...


Deniz'in de protokol ile ilk tanışması idi...Anlam veremedi uzun süre neden ayakta beklediklerine...Bekledim artık, sıkıldım ben, artık yeter beklediğimiz diye arada sinirlendi, arada o yaştaki çocukları sakin sakin bir ortamda tutmak nasıl mümkün olamayacaksa, Anne'yi çekiştirdi, hopladı, zıpladı, hiç yerinde durmadı...


Sınıflarından üç öğrenci...Deniz, Nisan ve Ali Alper yerel kostüm giyinmişlerdi...Ve Anne ile Ali Alper'in Annesi Firdevs Hnm...


Her şeyiyle çok güzel bir gündü...


Anne ve Deniz...


Bizim Deniz...



 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder