15 Haziran 2018 Cuma

Şeker Bayramı - Kuşadası'nda 1.Gün...

Anne, Baba ve Deniz gece Kuşadası'na ulaştılar...Biraz maceralı bir geliş olmuştu...AtlasJet'in 21:20 uçağına bindiklerinde, Deniz "Çok uykum geldi, uyuyorum, uyuyorum, uyuyorum, ay uyandırdınız, uyandırdınız beni, uyoyorum, uyuyorum" deyip kafasına kot montunu sarıp şaşırtıcı bir şekilde uykuya dalmıştı. Sonrasında uçaktan inerken, iyiki hemen kapıya getirilmiş olan arabasına konulurken, Kuşadası servisini ararken, Kuşadası servisi iptal edilmiş olduğu için Aydın servisine binerken, serviste, Aydın'da inerken, Dede'nin yeşil arabasına Anne Deniz'i taşırken, araba ile yazlığa geldiklerinde balkondaki salıncağa taşınırken, oradan salona alınırken, salondan yatağa transfer olurken hiiiiiiiiii...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç uyanmayacaktı...Sadece gece bir ara susadığını söyleyecek, su içip yeniden uyuyacaktı...

Balkondaki salıncak sürprizini sabah uyandığında görecekti...

Bayramın ilk günüydü...

Mutlu Bayramlar olsundu...

Sağlıklı, mutlu daha nice bayramlaraydı...

Anne, Baba ve Deniz...

Bizim Deniz...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder