21 Ağustos 2018 Salı

Kuşadası’nda 1.Gün...

Anne, Baba ve Deniz’in Atlas Jet ile 20:20’de kalkması gereken ancak 20:50’ye rötar yapan uçuşları ile, devamında Aydın’a Atlas Jet’in servisi ile geçerek ve Babaanne ile Dede’nin onları Aydın’dan alması ile gecenin bir saatinde maceralı başlayan Kuşadası tatilleri bugün sakin bir şekilde kumsal, deniz programı yapmaları ile devam edecekti...



Deniz geçtiğimiz sefer denizle barışmıştı. Bu yüzden sahile gitmek istiyordu. Sahilde yine kumdan şekiller yapacak, isterse denize adım adım girecekti...



Sahile indiklerinde denizin oldukça dalgalı olduğunu gördüler, hatta kıyı kayalık da olduğu için deniz ayakkabısız Baba suya giremedi ilk başta...Anne suya girdi ancak dalgalar ile boğuşurken yüzdü mü dayak mı yedi anlayamadı. Deniz ise adım adım suya yaklaşıp, dalgaların kıyıya vurması karşısında, dalgalara karşı durmaya çalışmayı çok eğlenceli bulacaktı...Tıpkı çok sevdiğimiz bir şarkıda değirmenlere karşı olduğu gibiydi...



Ve sen, ben...
Değirmenlere karşı...
Bile bile iki yenik savaşçı...
Akarız dereler gibi denizlere...
Belki de en güzeli böyle...


Bu bayramda böyle başlamıştı. Herkese güzel anılar biriktireceğimiz, mutlu ve huzurlu bayramlardı...


Anne, Baba ve Deniz...


Bizim Deniz...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder