11 Eylül 2014 Perşembe

Anne Deniz'e Maket Motorsiklet Aldı...


Krem rengi BMW R1200C model.
"Hangi rengini alayım" diye kararsız kaldı Anne.
Kırmızı rengi vardı, mavi rengi vardı, sarı rengi vardı.
Bir de krem. Krem rengini seçti Anne.


Deniz’e verdi Krem rengi motorsikleti.
Dedi ki: "Karar veremedim Deniz, Hangi renk alacağıma karar veremedim bir türlü"
Deniz dedi ki : "Yeşşş"
"Yeşil yoktu Deniz" dedi Anne. "Kırmızı vardı onu mu alsaydım" dedi.
"I ıh" dedi Deniz.
"Mavi vardı onu mu alsaydım" dedi Anne.

"I ıh" dedi Deniz.


"Sarı vardı onu mu alsaydım" dedi Anne.
Eliyle gelsin, gelsin yaptı Deniz.
"Krem rengini aldım, beğenmedin mi" dedi Anne.
“Aç” dedi Deniz.
Krem rengi beğenmişti, bu onun göstergesi idi.
"Sarı’yı da alacağım söz" dedi Anne.



Tek söyleyebildiği renk “Yeşşş” Deniz’in..
O yüzden “Yeşşş” olmuştu Anne ve Babaya göre ilk ağzından çıkan renk Deniz’in...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder