31 Mayıs 2015 Pazar

Ben de Sinirlendim...

Anne ile Deniz bugün Anneanne ve Dede'nin evine gittiler.
Ama öncesinde, tam evin kapısından girmek üzereler iken, Deniz yeni ayakkabıları ile biraz daha gezmek istediğini beyan ederek, içeri girmek istemeyince, bir parti Anneanne ve Dede'nin evinin yakınındaki parkta idiler...

Parkta bir kardeş ile birlikte tahtrevalliye biniyor, ard arda kaydıraktan kayıyor, yan yana sallanıyorlardı.
Ama kardeş birazcık afacanlıklar da yapıyordu.
Arada Deniz'in bebek arabasına binmeye de teşebbüs ediyordu.
Hatta bebek arabasının altında ki annenin bez çantasının içinden, migros dergisini görüp, çekip çıkartıp, almıştı. Kıymetli bir şey değildi ama yine de hiç hoş değildi, başkasının annesinin çantasından, izin almadan bir şey almak...
Hatta kardeşin annesi yanında değildi, biraz da dikkatsizdi. Salıncaktan indiğinde, öyle dikkatsiz şekilde Deniz'in önünden geçti ki, Deniz'in salıncağı kardeşe çarptı azıcık...
Anne en sonunda, hadi sen de anneni bul, nerede senin annen, bak düşeceksin, yaralanacaksın, annenin yanına git sen de diyerek kardeşi yolladı.

Sonra Deniz ile birlikte parktan çıkıp Anneanne ve Dede'nin evine giderlerken, anne dedi...Deniz ile birlikte parkta çok eğlendik. Çok güzel oldu, iyiki buraya gelmişiz. Ama bir kardeş vardı. Ben o kardeşe birazcık sinirlendim.

Deniz...
"Ben de sinirlendim"
"Arabama binmeye çalıştı"
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder