13 Haziran 2015 Cumartesi

Bu Çocuklar Benim Motorumu Götürürler...

Deniz'den Hikayeler...

İdil ile birlikte,
Park'a gittik.
Sonra ben tin motora bindim.
Ön tarafında iki tekerleği, arkada bir tekerleği olan tin motora bindim.
İdil de arkama bindi.
Sonra motorun sahibi geldi.
Bu çocuklar benim motorumu götürürler dedi.

Sonra indik.
Adam bindi.
Motoru çalıştıramadı.
Arkasına baktı.
Vidaları yerinden oynamış dedi.
Vidaları sıkılaştırdı.
Yine bindi.
Yine çalıştıramadı.
Bu kez arkasındaki kutuya baktı.
Kutunun içinden yemek çıkardı.
Torbasından da çıkardı.
Bunları hep Deniz'e getirdim dedi.
Deniz'e verdi.

Sonra motora yeniden bindi.
Motoru yine çalıştıramadı.
Bu kez motorun önüne baktı.
Vidaları yerinden oynamış dedi.
Vidaları sıkıştırdı.
Yine bindi.
Bu kez çalıştırdı.
Ve gitti...


Anne Deniz'e cumartesi sabahında kahvaltısını yaptırırken, dinliyor Deniz'in dünkü maceralarını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder