17 Haziran 2015 Çarşamba

"Mavu Arabanın Tekerini Yedim..."

Herşey Baba'nın akşamleyin "aaa ben Deniz'e birşey getirmiştim" diyerek çantasından, üzerinde şekerden süsler ve kırmızı araba resmi bulunan bir kurabiyeyi çıkarması ile başladı...

Baba'ya o kurabiyeyi, okulunun kapanış etkinliği sonrasında babasının yanına,  işyerine gelen bir "kardeş" vermişti, Deniz'e ulaştırılmak üzere...

Deniz ilk olarak kurabiyenin üzerinde bulunan şekerden süslemeleri yemek istedi.
Hatta Anne'ye bir küçük parça koparttırıp hemen attı ağzına.
Bu sırada Deniz'in şekerden yapılmış süsleri yemesine engel olabilmek için Anne'nin aklına Deniz'in doğumgünü pastasının üzerindeki süslemeler geldi.
Mavi araba, kırmızı araba, sarı araba ve bir köpekcik...
Deniz'in söyleyişi ile mavu araba, tin araba, sarı araba ve Havvv...
Onlar da aynen bu kurabiyenin süslemeleri gibi sadece şekerden yapılmıştı, onları da yememişlerdi...
Onlar şuanda buz dolabında duruyorlardı.
Deniz bu kez bu dolabındaki süslemeleri görmek istedi ve....

Anne görcem
Anne şimdi görcem
(Annesinin kucağında buzdolabının içini merakla inceleyen Deniz)
Mavu araba, tin araba, sarı araba ve havvvv
Anne yicem
Anne mavu arabayı yicem
Anne şimdi yicem
(Serttir Deniz bu süslemeler, bence bunu yemeyelim diye Deniz'i vazgeçirmeye çalışan Anne)
Anne şimdi yicem
Anne tekerini yicem
(Artık kaçınılmaz sona doğru gidişat kesinleştiği için, Anne'nin hangi tekerleği yemek istiyorsun peki sorusu üzerine Deniz tarafından işaret edilen sol ön tekerlek)
Bunu yicem
(Anne'nin şeker süslemeden sol ön tekerleği ayırması ile mavi arabanın sol ön tekerleğini ağzına atan Deniz...)
Yedim
Mavu arabanın tekerini yedim
Anne yine yicem
Anne bu kez bunu yicem
(Bu kez mavi arabanın sol arka tekerini gösteren Deniz)
Mavu arabanın tekerini yine yicem
Sonra tin, sonra sarı
Anne: Bu kez kopartamıyorum galiba Deniz, bu tekerlek ayrılmıyor mavi arabadan
Anne yaparsııııın
(Anne'nin sol arka tekerleği de ayırması sonucunda, mavi arabanın sol arka tekerleğini de ağzına atan Deniz)
Anne yedim
Mavu arabanın tekerini yedim...

(Gidip Baba'yı haberdar eden Deniz)
Mavu arabanın tekerini yedim...
Mavu arabanın tekerini yedim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder