6 Kasım 2016 Pazar

M&M ile Tanışma...

Çok çok uzun süredir buzdolabında duran, ancak Deniz'in hiç tatmadığı bir çikolataydı M&M...Deniz bazen sorduğunda Anne onun "Şeker" olduğunu, dışının sert olduğunu, Deniz'in sevmeyeceğini söylüyordu...İkna edebiliyordu...

Kıbrıs seyahatleri sırasında kaldıkları otelin küçük bir kutu içinde dışı renkli şekerli, çikolata drajeler ikramına da bu sebeplerle Deniz pek sıcak yaklaşmamış...Tatmayacağını beyan etmişti...

Kendilerine ikram edilen çikolatalı drajeler Anne, Baba ve Deniz ile birlikte İstanbul'a kadar gelince...

Deniz için bir soru kaynağı oldu...

"Anne, bunları neden getirdin?"
"Ben sevmiyorum onları, neden getirdin?"

Bu durumda Anne, merakının geçmesi için Deniz'e tattırmıştı...

Deniz de tabii ki...her çikolata, gofret tadışı sonrasında verdiği tepkiyi vermişti...

"Sevdim"
"Anne, sevdim"

Anne keşke bir kere de bir sebze yemeği, bir çorba tadımı sonrasında Deniz'den bu cümleyi duysaydı...

"Sevdim"
"Anne, sevdim"

Böylece çok çok uzun süredir dolapta duran M&M şekerleri de tatma konusunda cesaretlenmişti Deniz...

Bugün Kıbrıs'taki seyahatleri sırasında kaldıkları otelin ikram ettiği drajelerin bulunduğu küçük kutuya, M&M drajeler konuldu...

Afiyetle yenildi...

"Sevdim"
"Anne, sevdim"

Bizim Deniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder