10 Temmuz 2014 Perşembe

Anne Deniz'in Etini Yedi

Anne, baba ve Deniz geçen gün hep birlikte evde akşam yemeğindeler iken...

Anne, Deniz'e yoğurtlu,limonlu, baharatlı sosta marine edilmiş hindi pişirmişti. Deniz de afiyetle huuppp huuppp ağzına atıyordu annenin onun için küçük küçük doğradığı lokmaları.

Bir ara, Deniz eline aldığı küçücük lokmalardan birisini anneye uzattı adeta "Sen ye" dercesine.
"Deniz yok ben onu yemeyeyim. Sen ye onu. At ağzına" dedi Anne.
Ancak Deniz atmadı ağzına lokmayı, aynı şekilde alıp yine "Sen ye" dercesine bir kez daha anneye uzattı.
Bu kez ise "Deniz benim tabağıma da yemek koyacağız az sonra, benim de var aynısından, hadi bunu sen ye. Bana verme" dedi Anne.
Ama Deniz YİNE atmadı ağzına lokmayı, yine AYNI şekilde "Sen ye" dercesine BİR KEZ DAHA anneye uzattı.
Anne de artık kıramadı Deniz'i.
Ve hoooop ağzına aldı Deniz'in kendisine uzattığı minicik lokmayı.
Çiğnedi ve YUTTU.

Anne ağzına aldığı lokmayı YUTAR YUTMAZ!, annenin ne yaptığını dikkatle izleyen Deniz başladı AĞLAMAYA... !!!
Gözyaşları dökerek, bağıra çağıra, feryat figan....

Şaşırdı anne!!!
"Deniz YUTTUM artık, geri veremem ki, sen kendin uzatıp verdin bana, o yüzden yedim ben. Niye şimdi ağlıyorsun??" dedi ama Deniz gözyaşları içerisinde ağlamaya devam ediyordu.
"Hadi bak benim tabağımdaki de aynısı, sen de benimkinden al. Böylece sen benimkinden almış olursun, ben de seninkinden. Hadi ağlama. Hepsi senin. Kimse yemeyecek Deniz'in hindisini, hepsini Deniz yiyecek" dedi Anne.
Deniz biraaaaaz sakinleşti.
Ama almadı Anne'nin tabağından, annenin onun alması için doğradığı küçük parçaları.
Anne kendi tabağından, bir parçayı ayırdı, onu da Deniz'in tabağına koydu.
Deniz'e yine küçük küçük doğradığı parçalardan vermeye başladı.
Deniz yemek yemeye devam etti, ağlaması durdu.

Sonra Deniz bir ara yeniden eline aldığı küçük lokmayı anneye uzatmaya niyetlendi...
Bunu gören annenin kafasında şimşekler çaktı veeeee HATIRLADI...

Bir gün önce, yine Deniz hindi yiyecekti.
Ocaktan yeni alınmış olduğu için çok sıcaktı.
Anne soğuması için üfleyip üfleyip ondan sonra vermişti tüm lokmaları Deniz'e.
Hatta Deniz de lokmaları eliyle alıp üflemesi için Anne'ye uzatmıştı!!!!
Deniz yine aynı şekilde üflemesi için uzatıyordu anneye lokmaları, yemesi için DEĞİL!

Anne Deniz'in kendisine uzattığı lokmaya üff üff yaptı.
Deniz annenin üfleyip soğuttuğu lokmayı ağzına attı.
Anne Deniz'in kendisine uzattığı lokmaya üfff üffff yaptı.
Deniz annenin üfleyip soğuttuğu lokmayı ağzına attı.

Durum netleşti...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder