11 Nisan 2014 Cuma

Deniz'in Yeni Türkü ile Tanışması

Deniz bugün anneanne ve dede ile zaman geçirirken Yeni Türkü ile tanıştı.

Taa Anne ve babanın çocukluklarında çok sevdikleri "Süper Baba" dizisinin film müziği idi Yeni Türkü'nün "Bana Bir Masal Anlat Baba" şarkısı.

Anne ve baba bugün hâla bu şarkıyı, bu şarkı ile birlikte "Süper Baba" dizisini gülümseyerek hatırlarlar. Deniz'in de bu şarkı ile tanışmış olması bu sebeple onları çok mutlu etti.

Teşekkürler anneanne ve dede.


Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun şekerle bal
 
Baba bir masal anlat bana
İçinde denizle balıklar
Yağmurla kar olsun günesle ay
 
Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni 
 
Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile 
Bırakıp gitme sakın beni
 
Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde Istanbul olsun
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder