30 Mayıs 2014 Cuma

"Kafamı Çarptım"

Deniz annenin ve babanın oldukça hassas oldukları konuyu tespit etmiş durumda.
Deniz'in kafasını bir yere çarpması!

Deniz'in 6.aydan sonra oturmaya başladığı dönemlerde,
1 yaşına doğru yavaş yavaş ayağa kalkmaya başladığı dönemlerde,
İlk yürümeye başladığı zamanlarda,
Şimdilerde artık sağa sola koştururken

Her düşüşünde anne ve baba, Deniz'in kafası bir yere çarpmış mı? Çarptı ise kızarmış mı, şişmiş mi? şeklinde kontrol edince. Hatta Deniz'e "Deniz nasıl düştün? Neresi acıdı? Kafanı çarptın mı?" diye sorunca...

Deniz anladı ki kafasını çarpması çooo..oooook önemli birşey.
Anne ve baba bu konuda oldukça hassaslar.

Bunu öğrendikten sonra, Deniz artık;

Annenin babanın görmedikleri tüm düşme, çarpma vakalarından sonra; koşarak yanına gelen annenin, babanın "Deniz ne oldu? Nereni çarptın? Neresi acıdı?" sorularına, eliyle kafasını göstererek "Kafamı çarptım" şeklinde yanıt veriyor...

Hatta "es kaza" kafasını hafiften bir yere çarpsa ve anne, baba bunu görmese. Yani anne ve babadan beklediği "Ayy Deniz kafasını çarptı, birşey oldu mu aceba!!!" cümlesini duymasa;
Deniz kafasını çarptığı yere geri dönüyor ve bu kez anne ve babanın gözünün önünde, aynı yere kafasını yeniden, bu kez kendi isteği ile hafiften vuruyor.
"Kafamı çarptım, "SİZ" görmediniz. Ben buraya "KAFAMI" çarptım." dercesine.

"Kafamı çarptım, "SİZ" görmediniz. Ben buraya "KAFAMI" çarptım." ...









 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder